גוד-ייר מציגה את צמיג הבטיחות Eagle F1 Asymmetric 2
טכנולוגית ActiveBraking החדשנית שפיתחה ענקית הצמיגים Goodyear מספקת מרחק בלימה קצר בשלושה מטרים בכביש רטוב ושני מטרים בכביש יבש
18/5/2011
חברת ב.מ.ב משווקת צמיגי Goodyear בישראל החלה בשיווק צמיג ה-Eagle F1 Asymmetric 2המבוסס על טכנולוגית ActiveBraking המהפכנית העונה על לרכי השימוש של צרכני צמיגי UHP – (Ultra High Performance) ובעיקר עונה על הצתורך בשיפור מרחקי העצירה על משטחים יבשים ורטובים. הטכנולוגיה החדשה מגבירה את מגע הצמיג עם הכביש במהלך בלימה ובכך מאפשרת מרחק בלימה קצר בצורה משמעותית הן על משטחים רטובים והן על יבשים. טכנולוגית ActiveBrakingמבוססת על מבנה גוף הצמיג בריבוד צולב והרכב סוליית הצמיג מסיליקה מסוג חדש ב'משטח רחב' ומגדילה את שטח אחיזת הצמיג עם הכביש במהלך בלימה.בעוד שקוביות צמיגים רגילות עוברות שינוי מועט או שלא בכלל, הקוביות של צמיג המתבסס על טכנולוגיית ActiveBraking עם צורתן המעוצבת במיוחד, מפתחות שטח מגע גדול יותר בזמן בלימה ובכך מגדילות את שטח המגע של הצמיג עם הקרקע.משטחי המגע הגדולים יותר מגדילים את האחיזה שמתבטאת במרחקי בלימה קצרים יותר. הצמיג נוסה בדצמבר 2010 על ידי ארגון הבדיקות העצמאי TÜV SÜD Automotive במסלולי מבחן בצרפת ובגרמניה וסיפק מרחק בלימה קצר בשלושה מטרים על כביש רטוב, בהשוואה לביצועיהם הממוצעים של מוצרים של שלשה מהמתחרים המובילים שנבחנו מולו.בזמן שצמיג ה-Eagle F1Asymmetric 2 הגיע לעצירה מוחלטת, המתחרים שנבחנו עדיין נסעו במהירות ממוצעת של
מבנה הצמיג מציע בטיחות מוגברת ובצועי נהיגה משופרים בגלל טכנולוגיית בלימה אקטיבית חדשה המגדילה את שטח המגע עם הכביש, מבנה גוף הצמיג נעשה בריבוד צולב ומבנה הצמיג כולל תרכובת סיבים חדישה ואיכותית.