יונדאי בתערוכת ג'נבה 2015


יונדאי חושפת בתערוכת ג'נבה דגמים חדשים
יונדאי מציגה בתערוכת ג'נבה את הטוסון החדשה ואת ה-i20 הקומפקטית בתצורת קופה את ה-i30וה-i40.
4/3/2015
יונדאי חושפת בתערוכת ג'נבה שלל דגמים חדשים.
טוסון-ה- SUV של יונדאי- הטוסון החדשה יושבת על מרכב חדש ועיצובה מתבסס על הדמות היונדאית לרבות פנסי לד בחזית. תא המטען הנו גדול במיוחד (513 ליטר). ביונדאי מדגישים את הבטיחות והטוסון החדשה תצויד במערכות בטיחות אלקטרוניות מוכרות וחדשות כאחד ובין השאר גלאי אוטומטי לגילוי עצמים. הטוסון תצויד במנוע בנזין טורבו T-GDI 1.6ליטר ובתיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) או אוטומטית (7 הילוכים), מנוע 1.6 ליטר ושלושה דגמים של מנועי דיזל. הטוסון יוצג בתצורת היברידית ובתצוגת Plug-in-Hybridבצד מכוניות קונספט עתידיות. עד כה מכרה יונדאי באירופה למעלה ממיליון מכוניות מתצורת SUVובסה"כ 22% מסך כל מכירותיה.
ix20 – גם קומפקטית וגם קופה- הדגם החדש שיוצג בתערוכת ג'נבה יהיה המשך של הדגם הפופולרי וימשיך בגיבוש העיצוב הכולל של חברת יונדאי. מערכת התאורה בדגם החדש בולטת בעיצובה הייחודי. הדגם החדש מיוצר עם מגוון מנועי בנזין ודיזל. דגם ה-1.6 בנזין יצויד ביציבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. לראשונה תציג יונדאי דגם קופה בנישה זו. העיצוב הספורטיבי, מיועד לצוד את עיני הנהגים הצעירים כאשר פרופיל הצד של המכונית נמוך ב-25 ס"מ מהדגם הרגיל והגלגלים יהיו בגודל של 17 אינצ'.
i-30 חידוש שמציעה יונדאי בדם זה הוא שיפור עיצובי, תיבת הילוכים בת 7 הילוכים ומנוע טורבו כל זאת בצד חידושים בטיחותיים כמו חניה חכמה.
i40לאחר מכירה של 100,00 מכוניות מדגם זה, מציגה יונדאי בתערוכה דגמים משודרגים הן בעיצוב והן בשיפור מנועים, הילוכים ומערכות בטיחות.
המכונית המימנית עם אפס זיהום ix35
בתערוכת ג'נבה מצטרפת יונדאי לשורה של יצרניות המעלות על הכביש רכבים עם אפס זיהום והמנות על ידי תאי מימן כאשר בצד המכירה הפיזית של המכונית מפתחת יונדאי עם גורמים אחרים רשת של תחנות תדלוק בכל רחבי אירופה. בשלב הראשון השווקים המועדפים הם של דנמרק, נורבגיה והולנד.
מכוניות קונספט- בצד הדגמים הנמכרים כבר כיום מציגה יונדאי בתערוכת ג'נבה גם מכוניות קונספט המבוססות על הטוסון. דגם ההיבריד 48Vמתאים למכוניות גדולות יותר והנו מצויד במצברי ליטיום 48 וולט ומנוע חשמלי 14 PS. התוצאה המשולבת מבחינת תחזוקה קטנה בכ- 1/4 מהעלויות, לעומת מכוניות ההיברידיות הקיימות. מכוניות הפלא אין מסוגלות לנוע 50 ק"מ על מנוע החשמל ולטעון את עצמם במצב טעינה מהיר בשעתיים וחצי וחמש שעות במצב טעינה סטנדרטי. מכונית הקונספט מתבססת על מנוע חשמלי PS-68 התומך במנוע 1.7 ליטר דיזל ומצוייד בתיבת הילוכים עם 7 מהלכים. שיעור פליטת המזהמים עומד על 48 גרם לק"מ.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg