פיאסטה ידנית

המגמה לעבור למכוניות חסכניות בדלק מחזירה לארץ את תיבת ההילוכים הידנית. פורד תורמת את חלקה בהצגת הפיאסטה הותיקה עם תיבת הילוכים ידנית
28.2.12
דלק מוטורס החלה בשיווק תת דגם חדש של הפורד פיאסטה המצויד במנוע בנפח 1.25L המשודך לתיבת הילוכים ידנית, ברמת גימור Ambiente.
דגם זה של הפיאסטה יהווה שחקן חדש בפלח השוק המתחמם של רכבי סופר מיני עם תיבת הילוכים ידנית הנמכרים כיום במחיר נגיש יותר, ביחס לדגמים "מסורתיים".
מנוע ה-L1.25 שהוא חדש בישראל אך מוכר היטב לנהגים האירופאיים כבר משנת 2008. מנוע זה מספק 82 כ"ס ומומנט של 11.1 ק"ג-מ' ומשודך לתיבה ידנית בעלת 5 הילוכים.
השילוב בין המנוע ותיבת ההילוכים זכה לשבחים רבים בעיתונות הרכב האירופאית שבחרה בתצורה זו, כדגם הפיאסטה המוצלח ביותר בשל נמרצות המנוע וצריכת הדלק החסכנית.
הפיאסטה הידנית מעט זריזה מהדגם האוטומטי (למרות נפח המנוע הקטן יותר) היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-13.3 שניות (13.9 ב-1.4L האוטומטית). צריכת הדלק המשופרת עומדת בדגם הידני על 17.8 ק"מ לליטר בנהיגה משולבת (15.6 ק"מ לליטר בדגם האוטומטי שיפור של מעל 15%).
רמת איבזור
רמת האבזור Ambiente מתמקמת תחת רמת הגימור Trend, אך שומרת על המאפיינים הבסיסיים הבולטים של הפיאסטה. בכל הנוגע למכלולי בטיחות הפיאסטה הידנית מצויידת ב-7 כריות אוויר ומערכת בקרת היציבות.
מידת הצמיגים הרחבה (195/50/15) תורמת להתנהגות ולתחושת כביש מצויינת.
הפינוק בדגם זה בא לידי ביטוי במערכת שמע איכותית שלה 6 הרמקולים והיא נשלטת מגלגל ההגה ובנוסף יש חיבור ל-USB בצמוד לחיבור ה-Aux הרגיל.
מחיר: 75,000 ₪.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg