הדלקן הפרטי, מדליק את רוכבי הקטנועים


דלקן מדליק
איגוד היבואנים מוחה על אופן הצגת הרכב הדו-גלגלי בקמפיין "דלקן פרטי" של בנק דיסקונט.
26/4/2013
איגוד יבואני הרכב הדו גלגלי בישראל שבאיגוד לשכות המסחר, מביע את מחאתנו על האופן שבה מוצג הרכב הדו-גלגלי בקמפיין הטלוויזיוני שפורסם לאחרונה על ידי בנק דיסקונט במבצע "דלקן פרטי "(במבצע מפתח). במסגרת המבצע מקבלים לקוחות הבנק דלקן הכולל הנחת דידלוק של 25 אג' לליטר בנזין 95 אוקטן בתחנות הדלק של חברת סונול.
מבצע דלקן פרטי לקמפייןלחץ כאן
בפנייה של טלי דרורי ברנר- יו"ר איגוד יבואני הרכב הדו גלגלי למנכ"ל בנק דיסקונט ראובן שפיגל נטען, בפרסומכם הרכב הדו גלגלי מוצג באופן פוגעני, עלוב ומגוחך. הדימוי שעולה בקמפיין הינו דימוי של מסכנות, המוצגת באופן שלילי ויש בו כדי לפגוע בציבור הרוכבים והמשתמשים. הנקודה הנכונה היחידה שקיימת בקמפיין הינה עובדת היות הקטנוע חסכוני בדלק ולפיכך, השימוש בקטנוע הינו אכן חסכוני.
האיגוד מבקש לחדול מהקמפיין, באופן שבו הוא מוצג כעת ופוגע בתדמית הדו-גלגלי. ציבור שלם של משתמשים רואה בדו גלגלי פתרון יעיל, חסכוני, ירוק, הנותן מענה לבעיית התשתיות, מצוקת החניה, יעילות וזמינות.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg