דאצ'יה פתחה אולם תצוגה שני בישראל בצפון הארץ, האולם ממוקם בעיר נשר.
2/2/17
אולם התצוגה השני של מותג הרכב דאצ'יהנפתח לתושבי חיפה והצפון, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. האולם ממוקם בעירנשר ומשתרע כל כ – 1,000 מ"ר וזהה למרכז המכירות המרכזי של המותג שניפתח לפני כשנתיים בפ"ת. דגמי דאצ'יה משווקים בישראל במרכזי מכירהבקונספט חדשני. כך יהיה גם באולם החדש שנחנך בצפון. שיטת המכירה שונה ממה שמורגל הצרכן הישראלי, בין היתר: הלקוח בוחר דגם, מאבזר אותו עפ"י צרכיו ומקבל באופן מידי. ללקוח מוצעים מגוון אביזרים עשיר בתחום הטכנולוגיה,פנאי ושטח ואביזרים דקורטיביים. בנוסף מוצעים ללקוח חבילות שירות ומימון במחירים משתלמים. כמו כן ללקוחות דאצ'יה מוצעות חבילות ביטוח והארכת אחריות יצרן.
רועי שחורי מנכ"ל דאצ'יה ישראל: "מרכז המכירות החדש יאפשר גישה ישירה לקהלים מגוונים ממגזרים שונים, ויציע לתושבי חיפה והצפון להינות מדגמי דאצ'יה במחירים משתלמים ומפתיעים,גם בהיבטעלויות האחזקה, האביזרים, והמוצרים הנלווים. מאז כניסת המותג לישראל, לפני שנתיים, יצרה דאצ'יה מהפכה צרכנית במחירי רכביםבענף הרכב. מאז מכר המותג מעל 6000 מכוניות לקהלים מגוונים מכל רחבי הארץ. זאת תוך הקפדה על המודל העסקי של דאצ'יה שבו אין מבצעים והנחות והמחירים אחידים ונמוכים לכל הצרכנים ".
מותג הרכבדאצ'יה נרכש בשנת 1999 ע"י חברתרנוונחשב כיום לסיפור הצלחה, כמותג הרכב הצומח ביותר באירופה. בין השנים 1999-2004 השקיעה רנו 489 מיליון יורו בפיתוח דגמים וטכנולוגיות חדשות למותג. משנת 2005 הושק המותג ב- 43 מדינות ומציע דגמים במגוון קטגוריות לקהלים מגוונים. מאז ההשקה נמכרו יותר מ- 3 מיליון מכוניות. דאצ'יה, הוא מותג שהצליח לשמור על עלויות מינימום, עם זאת השתמשו בפלטפורמה ובטכנולוגיה של רנו וניסאן, תוך שמירה על אמינותו.