דאצ'יה בתנופה


דאצ'יה ישראל בתנופה
סיכום חודש ינואר 2015, כ- 400 מכוניות דאצ'יה נמכרו מאז ההשקה ומעלה מ 200 כבר נמסרו ללקוחות.
2/2/2015
קרסו מוטורס השיקה במהלך ינואר את דאצ'יה, מותג הרכב הצומח ביותר באירופה. מאז ההשקה, ב- 11 בינואר 2015, הוזמנו כ 400 מכוניות. למעלה מ- 200 כבר נמסרו ללקוחות. לקוחות רבים רכשו את הרכבים וקיבלו אותם עוד באותו יום. מספר דגמי דאצ'יה נמכרו באמצעות אתר האינטרנט של דאצ'יה, מותג הרכב הראשון בארץ שמוכר מכוניות באמצעות אתר מקוון.
הדגם הנמכר ביותר במהלך ינואר הוא ספינת הדגל של דאצ'יה, הדאסטר, שהוא רכב פנאי שטח והדגם השני הוא הסנדרו סטפווי – קרוסאובר משפחתי עירוני.
לדברי אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב של קרסו מוטורס: "ידענו שזה יעבוד ושהקהל הישראלי יחבק אותנו בחזרה, אבל לא הערכנו מספיק את העוצמות. ראינו במרכז התצוגה הארצי שלנו ישראלים שמחים, מחייכים וקונים עם המון כייף. מדיניות המחירים הנמוכים והאחידים יחד עם היצע המוצרים הרחב, נתנו הרגשת ביטחון לכל מי שניכנס, בין אם רכש במקום או ירכוש בעתיד".
קרסו מוטורס, יבואנית רנו וניסאן לישראל, השיקה בינואר 2015 את דאצ'יה, מותג הרכב שנרכש לפני כ &ndash 10 שנים ע"י קונצרן רנו. לישראל הגיעו 4 דגמים: סנדרו סטפווי רכב קרוסאובר משפחתי – במחיר 69,990 ₪, דאסטר רכב פנאי שטח משפחתי – במחיר החל מ- 89,900 ₪, לודג'י מיניוואן קומפקטי עם שבעה מקומות ישיבה – במחיר של 99,990 ₪ והדוקר שמחירו החל מ- 94,990 ₪ .
דאצ'יה השיקה מרכז מכירה מיוחד ראשון מסוגו, ברחוב ז'בוטינסקי 92 פתח בתקווה, המשתרע על שטח של כ-1,200 מ"ר.
דאצ'יה עולמי- המותג דאצ'יה, מכר במהלך שנת 2014 כ-1.1 מיליון רכבים. 511,000 מכוניות נמכרו באירופה עם גידול של 19% משנה קודמת.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg