דאצ'יה הוא מותג הרכב הצומח בישראל

דאצ'יה הוא מותג הרכב הצומח בישראל

16/1/18
ע"פ הדו"ח המסכם את שנת 2017 של איגוד יבואני הרכב – מותג הרכב דאצ'יה הוא מותג הרכב הצומח ביותר בישראל מבין 25 המותגים הגדולים.
במהלך שנת 2017, נמסרו כ 4,354 רכבי דאצ'יה, צמיחה בשיעור של 26% מהמכירות ב 2016. בנוסף, מסר המותג כ 284 מוניות. סה"כ 4,638 כלי רכב לעומת 3,539 בשנת 2016 (+31%).

דאצ'יה נוסדה בשנת 1966 ובשנת 1999 נקנתה החברה על ידי חברת רנו הצרפתית ומאז היא חברת בת של ענקית הרכב הצרפתית וחלק מתאגיד הרכב רנו- ניסאן – מיצובישי. בינואר 2015 השיקהחברת קרסו מוטורס את דאצ'יה בישראל.באירופה ממוקם המותג ברשימת 10 מותגי הרכב הנמכרים ביותר בקטגורית רכבים פרטיים. בצרפת ממוקם הרכב במקום ה 3 במכירת רכבים לקהל הפרטי.

בישראל נמכרים הדגמים הבאים: Duster, Sandero Setpway, Lodgy, Dokker , Logan.

הדגמים מוצעים עם תיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות.

רועי שחורי, מנכ"ל דאצ'יה ישראל מסר: "דאצ'יה הביאה את המהפכה הצרכנית לעולם הרכב, עם מגוון דגמים איכותיים ואמינים ובמחירים משתלמים מאוד גם בקנייה וגם בהוצאות השוטפות. הדגמים שלנו מתאימים לקהלים מגוונים, פרטיים ועסקיים כאשר המכנה המשותף של כולם הוא רכישת רכב שימושי ואמין במחיר הגיוני. אנו שומרים בקנאות על מחירי נטו אחידים לכולם, ללא מבצעים והנחות. כמו כן, מאפשרים ללקוחותינו לרכוש את רכבם בשיטת "שלם וסע" עם מסירה מיידית של הרכב החדש".

עוד הוסיף שחורי: "בדאצ'יה הלקוח משלם רק עבור מה שהוא זקוק לו וכך חוסך משמעותית בהוצאות. עובדה זו גרמה לנו להיות מותג הרכב הצומח ביותר בשנת 2017 ואנו תקווה להמשיך במגמה זו גם בשנת 2018."

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg