מועדון לקוחות לדאצ'יה


מועדון לקוחות דאצ'יה
מותג הרכב דאצ'יה משיק בישראלDacia Club מועדון לקוחות ראשון מסוגו בתחום הרכב בישראל.
19/4/2015
מותג הרכב דאצ'יה, מבית קרסו מוטורס, משיק בימים אלה מועדון לקוחות ראשון מסוגו בתחום הרכב בישראל. במסגרת המועדון יערכו מגוון פעילויות מגוונות ללקוחות דאצ'יה, בין היתר: טיולי משפחות ברחבי הארץ, טיולי שטח, טיולים לשומרי מסורת (בימי שישי), פיקניקים, אירועים, השקות וכד'. המועדון מיועד אך ורק לבעלי דגמי דאצ'יה, אשר יוזמנו לאירועים ויקבלו עדכונים שוטפים מידי חודש, באמצעות דיוור דיגיטלי.
לדברי רועי שחורי, מנכ"ל דאציה ישראל: "לדאצ'יה העולמית קהילה של יותר מ- 2.2 מיליון אוהדים פעילים במדיות החברתיות. רעיון הקמת המועדון נולד מלקוחות דאצ'יה, אשר נקשרו במהרה למותג ובנו קהילה הפועלת באופן ספונטני. חברי הקהילה, מארגנים אירועים מזה 10 שנים, ברוח משותפת". לדבריו: "מותג דאצ'יה רתם את הקהילה הספונטנית על ידי ארגון אירועים קהילתיים ללקוחות, שהם שגריריה החשובים ביותר, המתקיימים בכל מדינה בה משווק המותג – אירועים הזוכים להצלחה גדולה מאוד עם מספר משתתפים רב".
קרסו מוטורס, יבואנית רנו וניסאן לישראל, השיקה בתחילת ינואר 2015 את דאצ'יה, מותג הרכב שנרכש לפני כ- 10 שנים ע"י קונצרן רנו. לישראל הגיעו 4 דגמים: סנדרו סטפווי רכב קרוסאובר משפחתי – במחיר 69,990 ₪, דאסטר רכב פנאי שטח משפחתי – במחיר החל מ- 89,900 ₪, לודג'י מיניוואן קומפקטי עם שבעה מקומות ישיבה – במחיר של 99,990 ₪ והדוקר שמחירו החל מ- 94,990 ₪. דאצ'יה הקימה מרכז מכירה מיוחד ראשון מסוגו, ברחוב ז'בוטינסקי 92 פתח בתקווה, המשתרע על שטח של כ-1,200 מ"ר, כמו כן השיקה אתר מכירות.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg