כלמוביל טרייד-אין בעידן חדש


כלמוביל טרייד-אין
קבוצת כלמוביל משיקה את מתחם הטרייד-אין החדש והמתקדם בישראל.כולל מתחמי תצוגה, מכירה וחדרי מסירה של מותגי הרכב המובילים בישראל.
21/1/2015
קבוצת כלמוביל משיקה את מתחם הטרייד-אין החדש והמתקדם בישראל המשתרע על פני 14 דונם. המתחם יכלול תצוגה רחבה של דגמי מרצדס, יונדאי, מיצובישי, סמארט ודגמים של מותגי רכב נוספים. מתחם כלמוביל טרייד-אין החדש כולל מחלקת רכבי יוקרה ומחלקת רכבים פרטיים ובו שטחי תצוגה נרחבים של מאות רכבים בהם רכבי מיני, רכבים משפחתיים, רכבי פנאי שטח ורכבי יוקרה מכל הסוגים ושל כל היצרנים. הרכבים במתחם יוצעו עם תעודת אחריות של היבואן, על שלדת הרכב והגיר. כלמוביל טרייד-אין מציע ללקוח את כל השירותים הנדרשים בתהליך קניית רכב החל ממכירת רכבו, בחירת רכב חדש המתאים לצרכים ולתקציב, בעסקה רגילה או ביצוע עסקת טרייד-אין (החלפת משומש בחדש יותר), פתרונות מימון מבית כלמוביל ופתרונות ביטוח מבית כלביטוח. לאחר סיכום העסקה, הרכב יעבור הליך הכנה שבסופו יימסר ללקוח בעמדת מסירה ייעודית עם כל המסמכים הרלוונטיים כולל תעודת אחריות מהיבואן.
תוכניות ה- CPO- Certified Pre-Ownedבמסגרת הרכבים הפרטיים השמורים במתחם מכריזה כלמוביל על שתי תוכניות CPO (Certified Pre-Owned) H-PROMISEשל יונדאי ו- Proven Exclusivityשל מרצדס.
תוכנית ה- H-PROMISEשל יונדאי הינה תוכנית של קונצרן יונדאי העולמי לשוק הרכב המשומש, אשר במסגרתו תציע כלמוביל טרייד אין במתחם החדש רכבי יונדאי פרטיים מיד ראשונה ושמורים במיוחד, התחייבות לשילדה נקייה מתאונות, עד 4 שנים על הכביש או עד 80 אלף ק"מ שטופלו רק במרכזי שירות מורשים ואשר יעברו השבחה בכלמוביל טרייד-אין לקראת מסירתם. רכבים אלה יקבלו תעודת אחריות של כלמוביל טרייד-אין ל- 12 חודשים על והגיר והמנוע ויעברו בדיקה קפדנית הכוללת למעלה מ- 100 בדיקות.
תוכנית Proven Exclusivityשל מרצדס הינה למעשה תו איכות בינלאומי של קונצרן מרצדס, המוענק לרכבי מרצדס בני ארבע שנים ומטה עד 80,000 ק"מ, מיד ראשונה פרטית או מרכבי הקבוצה בלבד (רכבי הדגמה עם קילומטרז' נמוך). רכבי אלו ללא תאונות ופגיעות ועם ספר טיפולים מסודר. מדובר למעשה בתו תקן בינלאומי, שהוגדר על ידי היצרן ומיושם בפעם הראשונה במתחם הטרייד אין של הקבוצה.
התמהיל המכירות ברכבים הפרטיים, מתחלק ל- 39% רכבים משפחתיים, 21% מיני וסופר מיני, 5% מנהלים ו- 35% רכבי SUV. תמהיל המכירות ברכבי היוקרה מתחלק ל- 11% קבוצת ה- A CLASS, 16% SUV, 51%ברכבים הקלאסים כדוגמת C CLASSו- E CLASSו- 22% ברכבי הקצה דוגמת S CLASS.
כלמוביל טרייד-אין מכרה בשנת 2014 כ- 6800 רכבים, גידול של 26% ביחס לשנת 2012. 60% מהרכישות במתחם נעשות על ידי לקוחות חוזרים. 43% מהרכבים החדשים בישראל נמכרים עד השנה הרביעית וכ- 24% בשנה החמישית והשישית. סך הכל כ- 70% מכל הרכבים החדשים נמכרים תוך 6 שנים כש – 60% מהעסקאות נעשות באזור המרכז.
איציק תורג'מן, מנהל חטיבת טרייד-אין קבוצת הרכב הפרטי מציין: "מרכז הטרייד-אין החדש הינו הגדול והמתקדם מסוגו בישראל. בבניית המתחם עמד לנגד עיננו הרצון להעניק לרוכשי הרכבים הפרטים חווית קניה ושירות שישקפו את הביטחון בקניה ואת השקט שכלמוביל טרייד-אין יודעת לתת ללקוחותיה. כ-60% מלקוחותינו הם לקוחות החוזרים אלינו אחת לכמה שנים המחפשים בטחון בקניה מחברה מוכרת אשר יכול לספק להם אחריות ושרות ועם היסטוריה מוכחת " הוסיף תורג'מן.
מושיק בר און, מנהל חטיבת טרייד אין יוקרה מציין: " מעתה יוכלו לקוחות מרצדס להינות מחוויות קניה ושרות הדומה לזו המתקבלת באולמות התצוגה של רכב חדש. מגוון הרכבים הגדול בכלל הסגמנטים ובכלל השנתונים פותחים בפנינו אפשרות להגיע לקהל רחב יותר, מגוון יותר ולהציע הזדמנות רכישה במחירים אטרקטיביים ובתנאים נוחים. רכבי ההדגמה שברשותנו מהווים חלופה מצוינת לייבוא האישי מקצרת זמני אספקה וחוסכת כסף רב."
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg