סיטרואן בתערוכת ג'נבה


סיטרואן מציגה בתערוכת ג'נבה את ה-DS5החדש ואת הברלינגו המחודשת
5.3.12
ה-DS3 וה-DS4 של סיטרואן הנם דגמים מוכרים היטב ובתערוכת ג'נבה סיטרואן מוסיפה לשורה גם את ה-DS5 שהוצגה לראשונה בשנת 2011.
הדגם המוצג בתערוכת ג'נבה מציג רמה חדשה בנישת הפרימיום, תוך כדי התמקדות בנוחות נהג ובהחדרת טכנולוגיות חדשניות במנוע ובבטיחות.
העיצוב של החלק הקדמי של הDS5מזכיר את עיצוב הדגמים הקודמים העיצוב האחורי מבליט שני מפלטים המצבצים מתוך הפגוש האחורי. עוד בולט בתחום העיצובי ההקפדה על סביבת הנהג לרבות חלון השמש העילי. העיצוב החדשני משתלב עם סביבה טכנולוגית מתקדמת בסביבת הנהג בדמות מערכת מיזוג אוויר מתקדמת, מערכת שמע חדשנית ואיכותית ומערכתGPSמובנית.
בצד מערכות אלו מצויידת הDS5במערכות בטיחות מהשורה הראשונה לרבות המערכת החדשניתIntelligent traction controlהמשולבת במערכת הESPומקנה אופטימיזציה למערכת הבלימה. מערכת תאורה מתקדמת המצויידת במצלמה זעירה המווסתת באופן אוטומטי את גובה אלומת האור (אור גבוה או נמוך). עוד חידוש בטיחותי נמצא במערכת התראה המרטיטה את כסא הנהג ומזכירה לו על דרך נהיגתו.
הDS5מצויידת במבחר של ארבעה מנועי דיזל המצויידים בתו תקן אירו 5 ובתיבת הילוכים אוטומטית או ידנית בעלת ששה הילוכים.
בשורת דגמי המנוע אפשר לציין גם לראשונה את הופעת הדגם ההיברידי שיצוייד, אף הוא, במנוע דיזל שיפחית במידה רבה את כמות הפליטות במרחב האורבני.
הברלינגו החדשה
בתערוכת ג'נבה מציגה סיטרואן דור חדש לברלינגו הוותיקה שהושקה אי שם בשנת 1996. בשנת 2008 עברה הברלינגו מתיחת פנים משמעותית וארבע שנים מאוחר יותר היא מופיעה שוב בלבוש חדש כאשר העיצוב המחודש משפר את מרחב התפעול היושב על מרכבחדשני. הברלינגו יכולה להעמיס על עצמה 4.1 מ"ק בזכות התכנון הפנימי החדשני המאפשר פתיחת הדלתות ל-180 מעלות.
העיצוב החדש שיפר את המבנה האירודינמי מה שמביא לחסכון בדלק ולפליטה מינימלית של 123-164 גרם
CO2לק"מ (תלוי בסוג המנוע).
בתחום הבטיחות יש שיפור בנושא התאורה האקטיבית וכן בתחום הגבלת המהירות בתנאים דרך קשים. מגוון של 4 מנועי דיזל ומנוע בנזין אחד.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg