פאסאט ספורט משודרגת – פולקסווגן CC

גרסת הקופה ספורט המשודרגת של פולקסווגן נוחתת בישראל
28.5.12
פולקסווגןCC (הפאסאטCCדור ראשון) הייתה הנסיון הראשון של היצרן להציע רכב בתצורה המוכרת רק מסגמנט היוקרה. התוצאה, ארבע שנים אחרי, יותר ממרשימה, הצלחה עולמית עם קרוב למעלה מ270 אלףיחידות שנמכרו עד כה, והמצאת נישה חדשה בעולם רכבי המנהלים. ה-CCהחדשה נוחתת עכשיו בישראל לאחר שנחשפה בתערוכת לוס אנג'לס בסוף השנה שעברה, תחת השם פולקסווגןCC המסמלComfort Coupe.
חטיבת פולקסווגן, מבית צ'מפיון מוטורס, תשיק השבוע בישראל את הגרסה המשדורגת של הCCהחדשה כמענה נוסף (בתוספת לפאסאט החדשה) לקהלי הפרימיום בסגמנט המנהלים. ה-CCהחדשה מציעה בין היתר, אפשרות לחמישה מקומות ישיבה, תא נוסעים משודרג ומערכות בטיחות מתקדמות כדוגמת
ה
Fatigue Detectionשיוצעו כסטנדרט
, עיצוב עדכני יוקרתי עם חזית המוכרת מספינת הדגל של החברה הפייטון.
בישראל תשווק פולקסווגןCCעם שתי יחידות הנעה. גרסת1.8TSIבהספק של 160 כ"ס המושגים ב- 5,000- 6,200 סל"דומומנט מירבי של 25.4 קג"מ המגיע
בין
1,500 – 4,500 סל"ד.מנוע זה משודך ל
תיבתDSGבעלת 7 הילוכים. הגרסה הבכירהשל הCCמציעה מנוע 2.0TSIבהספק של 210כ"ס המגיעים
ב-
5,300- 6,200 סל"ד
ומומנט מירבי של 28.5 קג"מ המושג בטווחי 1,700 – 5,200 סל"ד. מנוע זה משודךלתיבתDSGבעלת 6 מהירויות
.הצריכה הממוצעת בגרסת
ה-
1.8 עומדת על 7.2 ליטר לכל 100 קילומטר, לעומת גרסת ה-2.0 העומדת על 7.8 ליטר.
הדור החדש של ה-CCמציע מכונית שימושית עד מאוד עם מספר חידושים.מתא מטעןגדול כבעבר של 530 ליטר, דרך התאמת המושבהאחורילשלושה אנשים (בניגוד לדור הראשון) המוצע כיום כאופציה בגרסת 2.0 ליטר, ועד שיפור באיכות הנסיעה בזכות הוספת חומרי בידוד רעשים. אלו הפכו את הרכב שהיה שקט גם בעבר, למכונית שהנהיגה בה משדרת תחושת יוקרה המוכרת מסגמנטים גבוהים יותר. השמשות, לדוגמה, עבות יותר מבעבר, כאשר גם החלק הקדמי והדלתותזוכות לשיפורהבידוד האקוסטי.
מערכות הבטיחות הן מהמתקדמות מסוגן וחלקן מגיע כבר כסטנדרט. ניתן למצוא בשתי הגרסאות את כל מערכות הבטיחות המוכרות כגון הESPוהEDLלשיפור השליטה על הרכב, TCS, ו-ABS, לשמירה על הנתיב ומניעה החלקה ועוד. מערכות חדשות המותקנות בCCהן לדוגמה מערכת התראת עייפותFatigue Detection, המוצעת כסטנדרט בשתי הגרסאות, ויכולה באמצעות חיישן זווית ומהירות סיבוב ההגה, לזהות דפוס נהיגה חריג ולהתריע קולית ווזיאולית לנהג בהמלצה ל"עצירת קפה". מערכת בטיחות נוספת היא מערכת בולמי זעזועים אדפטיבית, המאפשרת לכוון את רמת שיכוך הזעזועים, בצד מערכת דפרנציאלXDSהמשפרת משמעותית את אחיזת הכביש באמצעות חלוקת המומנט בין ארבעת הגלגלים (רק בגרסת 2.0 ליטר).
במחלקת הנוחות מציעה הCCשלל פינוקים הכוללים בין היתר, כיסאות ספורט קדמיים עם חימום, ריפודי עורNAPA, מושב נהגמתכוונן חשמלית עם תמיכה צידית, תאורת חנייה אוטומטית המופעלת על ידי הפונקציהComing Home Leaving Home, הגה כוח מסוגServotronicבעל קשיחות משתנה בהתאם למהירות הנסיעה, מערכת בקרת אקלים מפוצלת לנהג ולנוסע לידו עם פתחי מיזוג לאחרו, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע ועוד.
בדגם ה2 ליטר נוספו מערכתEASY OPEN (המיועדת לאלו שמגיעים לרכב לאחר קניות, ומסייעת בפתיחת תא המטען ללא ידיים, אלא רק באמצעות הרגל) כבל ייעודי לאייפון, כיוונון חשמלילשני המושבים הקדמיים, זכרונות למושב הנהג ולמראות הצד, גג פנורמיועוד.
מחיר: החל מ-249,900 שקל לגרסת ה1.8 TSI, 298,900 שקל לגרסת ה-2.0 TSIהמחיר מותאם לרמת האבזור.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg