כלמוביל Connect

כלמוביל Connect

כלמוביל מציגה את אסטרטגיית הקבוצה לעידן הדיגיטלי של עולם הרכב. אולם מכירה און ליין, מערכת קונקטד עם אפליקציית במגע וזיהוי קולי.

27/3/19


כלמוביל הציגה היום את הצעד הראשון ביישום אסטרטגיית ה-
CASE שלהקבוצה בעשור הקרוב ומשיקה אתכלמובילConnectשהינו שירות חדש פרי פיתוח הקבוצה. מדובר בשירות המאפשר לראשונה בישראל ביצוע תהליך מלא של קניית רכב חדש און ליין וקבלתו במועד שנקבע באחד מאולמות התצוגה ברחבי הארץ. כמו כן כוללה- Connectמערך ניהול נהיגה ותקשורת באמצעות אפליקציה, המאפשרת שליטה ובקרה דיגיטלית וניהול דיאלוג און ליין עם הרכב ופתיחת "אזור אישי" מותאם לכל לקוח שדרכו ינהל קשר מלא באמצעות רכבו.

אולם מכירה דיגיטלי: לראשונה בישראל, כל תהליך המכירה לרבות התשלום המלא על הרכב יתבצע און-ליין באולם מכירות דיגיטלי. תהליך ההזמנה אשר כולל בחירת דגם, מפרט, אבזור, צבע, מימון, ביטוח, העברת הכספים והחתימות יעשו באמצעות האולם הדיגיטלי עד לאיסוף הרכב מאחד מאולמות התצוגה של החברה ברחבי הארץ.

אפליקציית Connected Car: האפליקציה החדשה המושקת היום מציעה מגוון שירותים דיגיטליים חדשניים, יעילים, נוחים וידידותיים לשימוש במטרה לאפשר בנוסף לחוויית נהיגה גם ניהול תקשורת מלאה בנוחות ובניהול קולי עם הרכב, אנשי קשר, מרכזי השירות של החברה והאפליקציות המוצעות. בין שאר השירותיםאפליקצייתה- Connected Carמציעה איתור מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג, תאוצות, בלימות, היסטוריית נסיעה, רמת מתח מצבר והתראת מהירות. כמו כן מאפשרת האפליקציה תיאום טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול תאונה, חידוש חבילת גלישה, ספר רכב דיגיטלי, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד שירות ועוד.

מדובר בפיתוח המתווסף למערכת ה- Connected Carהקיימת כיום כבר בכ- 160 אלף כלי רכב שנמסרו ללקוחות כלמוביל, אשר שינתה את חווית הנהיגה ומאפשרת ליהנות מגלישה ברשת עם מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד על גבי מערכת המולטימדיה שברכב עם שירות Hot Spot לגלישה באינטרנטברכב,דיבורית Bluetooth,ניווט באמצעותWAZE במסך המגע, תשלום חניה באמצעות סלופארק ופנגו, אפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם, מסכיעזראינטרנטיים, מידע על פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור.

מעתה, מערכת ה- Connected Car תקושר גם לאפליקציה ותאפשר בין היתר ניהול קולי של כל מערכת ה- Connected גם לרכבים שבהם אין את המערכת המקורית של אפל או של גוגל עם Apple CarPlay או Android Auto. מדובר בפיתוח עצמי של כלמוביל שיאפשר ניווט קולי כגון "סעי הביתה", ניהול שיחות, כגון "תתקשרי לאבא", ניהול המוזיקה, "נגני את אריק איינשטיין" ועוד.

צביקה פולק מנכ"ל קבוצת כלמוביל:"מדובר בסנונית הראשונה שליישום אסטרטגיית ה- CASE של הקבוצהשיבוא לידי ביטויבהצעת מגוון שירותים ומוצרים בעשור הקרוב.הקבוצהשמה לה למטרה להוביל בישראלאת אסטרטגיה זושעיקרהחיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית והיברידית- [ Electric, [Connected, Autonomous, Shareכחלק מהשינוי של ענף הרכב העולמי והעידן הדיגיטלי. במסגרת אסטרטגיית ה- CASE נציע בנוסף למוצרי הקבוצה גם מגוון שירותים שטרם הוצעו בישראל".

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg