עלייה משמעותית במכירות בישראל.
1/1/2018
נתוני סוף השנה בשוק הרכב מראים כי מגמת העלייה של השנים האחרונות בשוק היוקרה נמשכת ובשנת 2017 פלח שוק זה תפס כ- 7% משוק הרכב כולו ורוב מותגי היוקרה הציגו עלייה גם השנה.
קאדילק, מותג היוקרה מבית GMמסכם את שנת 2017 בישראל עם 93% אחוזי צמיחה ושנת שיא למותג. אחוז זה מציב את קאדילק כמותג היוקרה הצומח בישראל.
נתוני המכירות של המותג האמריקאי היוקרתי בשנת 2017 מציגים עלייה משמעותית במכירות בישראל. נכון לסוף דצמבר נמסרו מעל 500 רכבי קאדילק בישראל, נתון המציג שנת שיא למותג המתחדש.
את העלייה בנתוני המכירות ניתן לייחס למספר סיבות. הראשונה היא התחדשות המותג וההשקעה המשמעותית של GM, שכללה מעבר של ההנהלה הראשית לסוהו בניו יורק ופיתוח של קו דגמים חדש לגמרי.
גורם נוסף לעלייה במכירות הוא הקמת חטיבת היוקרה של קבוצת UMIבתחילת 2017, שכוללת את המותגים פרארי, מזראטי וקאדילק, בהנהלת אור קליין ויחד עם מעוז אלמגור ודני אטליאנו החטיבה הציבה סטנדרטים גבוהים של מתן ערך ללקוח היוקרה והביאה לשנות שיא של המותגים קאדילק ומזראטי.
גם קליטתו המוצלחת של XT5 ב- 2017, תרמה למספרים הגבוהים. XT5התמקם במקום השני בראש טבלת המסירות בסגמנט התחרותי של רכבי "קראוסובר יוקרתיים", לצד המתחרות מגרמניה, יפן ושבדיה.
מגמת המעבר לרכבSUV לא פסחה על קאדילק ואחוז גדול ממכירות המותג היו של ה- XT5, עם זאת, ניתן לזהות עלייה בסגמנט ה "ספורט יוקרה" כאשר ה־ V–ATSמביא עמו רוח ספורטיבית למותג, מוביל את הקטגוריה הלא גדולה שלו בספורט היוקרתי ומפיץ את הבשורה החדשה של קאדילק מניו יורק.
אור קליין מנהל חטיבת היוקרה בקבוצת UMI:
"המותג קאדילק מסיים שנה מצוינת, אנחנו מזהים את שביעות רצונם של הלקוחות ואת חשיפת המותג לקהל לקוחות חדש ומגוון. אנו מצפים לגידול במכירות המותג בישראל גם בשנים הבאות עם הגדלת היצע הדגמים והגדלת הערך ללקוחות, כאשר המטרה היא להכפיל את כמות המסירות בישראל עד שנת 2020"