מרצדס ישראל, חנכה אולם תצוגה


אולם תצוגה חדש למרצדס בקונספט עולמי
כלמוביל יבואנית מרצדס לישראל חנכה אולם תצוגה מרכזי חדש בהרצליה פיתוח המשתרע על שטח של כ- 2000 מ"ר .בימים אלו יחל שיווקם בישראל של הסמארט פור-2 שתוצע במחיר של 100,000 ₪, סמארט פור-4 שתוצע במחיר של 110,000₪.
21/7/2015
כלמוביל יבואנית מרצדס לישראל, חונכת אולם תצוגה מרכזי חדש בהרצליה פיתוח הממוקם ברחוב הסדנאות 13 והמשתרע על שטח של 2000 מ"ר. אולם התצוגה המרכזי החדש, מציג קונספט עיצובי ייחודי, בהשראת הקונספט העולמי של חברת "מרצדס בנץ". משרד האדריכלים "פרי דוידוביץ', שמו דגש בעיצוב האולם בשילוב עץ מתכת וזכוכית בצבעים מטאליים על רקע שחור התואמים לסמל הכוכב של מרצדס. האולם רחב הידיים מחולק למספר אזורים עיקריים בחלוקה לפי הקטגוריות השונות: אזור ה-SMARTהצבעוני הצעיר והאורבני, דרך הרכבים הקומפקטים, רכבי ה-SUV, הרכבים הקלאסיים ובהם ה E CLASSוה-E COUPE, אזור רכבי הקצה וה-AMG, טרקלין יוקרתי ללקוחות. ה-S-CLASSורכבי הקצה וכן מתחמי מסירה. מפרטי הרכבים מוצגים באייפדים אינטראקטיבים המציעים "קונפיגורטור" בו הלקוח יוכל לראות את המפרט של הרכב ולהתרשם כיצד יראה הרכב בו מעוניין עם ריפודים משודרגים, גג פנורמי, גלגלי מגנזיום ועוד. כמותג המייצג גם ספורט, לייף סטייל ואופנה, יכלול האולם את "בוטיק מרצדס" ובו מגוון אביזרי יוקרה ואקססוריז לגברים, נשים וילדים כגון דגמי מכוניות, ארנקים, שעונים ופריטי אופנה.

אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל
: "הלקוח ייחשף למספר גדול של דגמים, לתחושת שקט ונינוחות ולעולם תוכן שמעניין אותו. מיקומו של האולם החדש במרכז הסביבה העסקית והתוססת של הרצליה פיתוח, הינה חלק ממהלך אסטרטגי כולל עם כניסת מרצדס לקטגוריות חדשות והגעתם של לקוחות חדשים. הרחבת שעות פעילות, הוספת דגמים לנהיגה, שיתופי פעולה אסטרטגיים ומיקומו המרכזי והנגיש יביאו את האולם על פי התכניות להוות מקום מפגש תרבותי וטכנולוגי ללקוחות ומבקרים המעוניינים להכיר את הקדמה הטכנולוגית של הקונצרן. אנו מאמינים שהערך המוסף שהאולם החדש מבטא, יתרמו להמשך הגידול במכירות מרצדס בישראל וזאת כחלק מהשגת היעד של היצרן להוביל את קטגורית היוקרה העולמי עד שנת 2020".
נתוני מכירות: במחצית הראשונה של 2015 מכרה כלמוביל מרצדס כ- 1,612 כל רכב מהדגמים השונים זאת לעומת 945 במחצית הראשונה של שנת 2014. גידול של 71%. אנו נערכים להמשך הצמיחה ומאמינים שהסדרות והדגמים שישווקו בחודשים הקרובים ימשיכו מגמה זו. עוד מוסיף פינטו, כי מרצדס נמצאת כיום בנקודה אסטרטגית להמשך צמיחה וגידול ומציעה מענה רחב בכל אחד מהסגמנטים החל מרכבים קומפקטיים אורבניים A CLASS , CLA, GLA המוצעים במחיר של החל מ – 193,000 ₪, רכבי שטח ו- SUVבמחיר של החל מ – 500,000 ₪ ועד הרף העליון של רכבי קצה וסדאן עם תג מחיר של למעלה מ – 2,000,000 ₪ . השקות חדשות: מרצדס משיקה בישראל מספר דגמים חדשים ובהם: דגמי הסמארט F0R-2והסמארט FOR-4אשר יוצעו במחיר של החל מ 100,000 ₪ , את ה C63AMGשיוצע במחיר של החל מ 715,000 ₪ ודגמים רבים נוספים.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg