מכירת אביזרים לרכב 2015


שיא במכירת מוצרי טיפוח לרכב
הסל הממוצע ברשת אוטודיפו, הרשת הקמעונאית היחידה לשוק הרכב, עלה במהלך שנת 2015 ב- 6.35% בממוצע.
2/2/16
שנת 2015 הייתה שנת שיא בשוק הרכב, עם לא פחות מ- 250 אלף כלי רכב שנמכרו. אולם, שוק הרכב אינו מסתכם רק ברכישת מכוניות, אלא גם באביזרים הנלווים לפינוק המכונית.
רשת המוצרים המשלימים לרכב אוטודיפו, מדווחת גם היא על נתונים מעניינים וחושפת את רשימת המוצרים במבוקשים ב- 2015 המהווה את שיאני המכירות של הרשת.
באופן מפתיע את ראש הרשימה מובילים מוצרים שונים הקשורים דווקא בטיפוח הרכב כגון: ג'ילדה לרכב 30,000 יחידות בשנה, מוצרי ריח 150,000 יחידות בשנה, וילונות 30,000 יחידות , 32,000 יחידות מגני שמש מתקפלים ומגיני סקאי 28,000 יחידות בשנה. את רשימת מוצרי הטיפוח חותם מושב החרוזים המסורתי עם 1,900 יחידות שנמכרו בשנת 2015. עוד ניכרת מגמה שבה בעלי הרכבים רוכשים פריטים לשרות תחזוקה עצמי כגון: מסירי פיח 13,000 יחידות בשנה ונוזלי קירור 13,000 יחידות שנמכרו ב- 2015.
דרוג הביקוש למוצרי טיפוח לרכב (אוטודיפו)
דירוג
מוצר
כמות צריכה
1
נוזל שמשות
320,000 יחידות
2
מוצרי ריח
155,000 יחידות
3
ג'ילדה לרכב
33,000 יחידות
4
וילונות
30,500 יחידות
5
מגן שמש מתקפל
32,000 יחידות
6
כיסוי למושב
10,500יחידות
7
טסות לרכב
4100 יחידות
8
מגני סקאי
28,000 יחידות
9
מושב חרוזים
1900 יחידות

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg