קאדילק ATS בישראל


קאדילק
ATS בישראל
UMI יבואנית קדילאק, משיקה את ה-ATS-V החדשה ותשיק בתקופה הקרובה את ה –CTS-V
אל סדרת ה-V יצטרפו במהלך 2016 שתי השקות נוספות.
11/2/16
קאדילק, ממותגי היוקרה הצומחים בישראל במהלך שנת 2015, ממשיך בהרחבת הדגמים המוצעים בישראל ומשיק בישראל את גרסת הספורט השרירית של דגם ה-
ATS , כאשר בהמשך תושק גם ה-CTS-V. אל אלו יצטרפו בקרוב שני דגמים חשובים של קאדילק ה-XT5 רכב הפנאי החדש של קאדילק, ודגם הסאלון ה-CT6, אשר יתמכו עוד יותר באסטרטגיה של המותג בישראל ובעולם.
דגמים אלה יצטרפו אל דגמי ה-CTS וה-ATS, אשר הושקו בשנתיים האחרונות.
קאדילק ATS-V אתלטיקה שרירית
גרסת ה-V לדגם ה-ATS, אשר הושק בשנת 2013 ובישר את המהפכה שעובר המותג נחשפה בשנה שעברה בתערוכת לוס אנג'לס ומיד הציתה את הדמיון של חובבי נהיגה ברחבי העולם.
ה-ATS-V החדשה מונעת באמצעות מנוע טורבו כפול (לראשונה בסדרת ה-V) V6 בנפח 3.6 ליטרים המפיק 464 כ"ס. מדובר על המנוע החזק ביותר בסגמנט המפיק מומנט אימתני של 61 קג"מ ומזניק את ה-ATS-V מ-0 למאה קמ"ש בפחות מ-3.8 שניות.
השלדה, המתלים, ומערכות הנהיגה הממוחשבות שודרגו בהתאם למנוע החדש, ומאפשרות לנהג למצות את המיטב מיחידת ההנעה. מערכת בלימה מתקדמת מתוצרת ברמבו, המאפשרת ביצועים ספורטיביים, מערכת בקרת נהיגה מגנטית בעלת חמישה מצבים שונים המשפרת את תגובות המנוע, שלדה מחוזקת ב-25 אחוזים לנהיגה ספורטיבית וחמישה מצבי נהיגה לבחירה, מנהיגה מנהלתית רגועה ועד מצב מסלול פרוע, אלו רק חלק מהתכונות אשר הופכות את ה-ATS-V לבחירה המושלמת עבור נהיגת ביצועים מלהיבה.
מערכת המתלים המשודרגת כוללת מתלה קדמי מקפירסון עם זרוע הפוכה, אשר עם מערכת בקרת האחיזה המתקדמת, ומערכת בקרת הנהיגה המגנטית, מאפשרת 50 אחוזים יותר שליטה בתמרונים קיצוניים.
אל יחידת ההנעה המתקדמת שודכה תיבת הילוכים אוטומטית (הידרה-מאטיק) בעלת 8 מהירויות, המאפשרת גם שליטה ידנית מוחלטת, לנהג המחפש נהיגה ספורטיבית, עם מערכת העברת הילוכים מגלגל ההגה, ומתאפיינת ביחסי ההעברה המהירים ביותר בסגמנט, ובמיוחד בקרב המתחרות עם תיבת הילוכים בעלת קלאצ' כפול. תא הנוסעים המפנק של ה-ATS-V עוצב גם הוא על פי עקרונות היוקרה הספורטיבית ומתאפיין בעיצוב דינאמי ומתקדם טכנולוגית, המשלב פיצ'רים חדשניים. מושבים ספורטיביים מתוצרת RECARO , בתפירה ידנית, מתכווננים לכ-16 מצבים שונים, צג מידע בגודל 5.7 אינצ' מציג את כל המידע שהנהג צריך, ויותר מכך, בתצורה ספורטיבית מתקדמת, מערכת חווית המשתמש של קאדילק CUE המשולבת עם מערכת ה- Apple CARPLAY ready, המתממשקת בקלות עם מכשירי מובייל ומאפשרת תפעול קולי, יציאות USB ו-, הן רק חלק מהפיצ'רים המתקדמים שמציעה ה-ATS-V. כמו כן, משולבת ברכב מערכת המציגה את נתוני הנהג בווידאו, ומציגה את הנתונים בזמן אמת על גבי מסך המידע. הקאדילק ATS-V משווקת בישראל בגרסת ספורט 4 דלתות ומחירה 469,900 ₪.
CTS-V סאלון פראי
ה-CTS-V אשר תושק בקרוב היא הדור השלישי לגרסת השרירים של מכונית הסאלון אשר הוצגה לראשונה בסמוך לתערוכת דטרויט אשתקד. ה-CTS-V כוללת בתוכה יחידת הנעה קיצונית בתצורת V8 מוגדשת בנפח 6.2 ליטרים המפיקה 640 כ"ס ומומנט אימתני של 87 קג"מ, ומשודכת לתיבת הילוכים ספורטיבית (הידרה-מאטיק) שמונה הילוכים, אשר משגרים את ה-CTS-V למהירות סופית של 321 קמ"ש בזמן תאוצה של 0 ל-100 בפחות מ-3.7 שניות. עיצוב הפוזל למסלול המירוצים, שלדה מותאמת ומערכת מתלים אדפטיבית ספורטיבית, מקצינים את היכולות הספורטיביות של הדגם, ומאפשרים מיצוי מקסימלי של יחידת ההנעה הכוחנית.
גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות UMI: "קאדילק ממשיכה בשנת 2016 את המהפכה אשר החלה עם השקת דגמי ה-ATS וה-CTS. עם ה-ATS-V המושקת היום, והדגמים אשר יושקו בהמשך השנה, קו הדגמים של קאדילק יפנה לציבור גדול יותר, ואנחנו צופים שנמשיך את מגמת הגידול שאנחנו רושמים מדי שנה בשנים האחרונות"
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg