לקסוס NX חדשה בישראל


לקסוס משיקה בישראל את הקרוסאובר – NX
לקסוס מתחילה בשיווק סדרת ה-
NXבישראל, בגרסת בנזין או היברידית, מחיר: החל מ- 296,000 ₪
5/12/2014
לקסוס ישראל משיקה את ה- NX, רכב הפנאי החדש לחלוטין, המציין את כניסתו הראשונה של מותג היוקרה לסגמנט הצומח של רכבי קרוסאובר פרמיום בגודל בינוני. דגם ה- NXזוכה להצלחה גדולה בעולם בכלל ובאירופה בפרט.
ה- NXמושק בישראל עם שתי חטיבות הינע: גרסת NX 300hעם מערכת היברידית בנזין-חשמל וגרסת NX 200tעם מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין הראשון מסוגו בלקסוס. שני המנועים זמינים עם הנעה קדמית או עם מערכת הנעה לכל הגלגלים. ה- NX 300hמצויד במערכת היברידית מתוחכמת שפותחה במיוחד עבור ה-NXוכוללת מנוע מחזור אטקינסון 2.5 ליטר, מנוע חשמלי ומצבר. ההספק הכולל של המערכת הוא 197 כ"ס. תכונות מיוחדות של הדגם ההיברידי כוללות בקרת שיכוך מתקדמת המשפרת את נוחות הנסיעה ויציבות הנהיגה באמצעות הפחתת התגובה למשטחים לא אחידים בכביש. פליטת מזהמים של 183 גר'/ק"מ וצריכת דלק משולבת של 19.2 ק"מ/ל' בלבד, מציבים את ה- NX 300hבקבוצת ציון ירוק 3 בלבד.
מנוע הטורבו בנזין, 2.0 ליטר החדש לגמרי בגרסת ה- NX 200tמפתח הספק מרבי של 238 כ"ס ב-4,800-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ ב-1,650-4,000 סל"ד. תאוצה מ 0-100 אורכת 7.1 שניות בלבד. מנוע הטורבו החדש, נבחן על פני יותר ממיליון קילומטרים בתנאי כביש שונים, מציע חידוש עולמי של סעפת פליטה עם ראש בוכנה המקורר במים ומגדש טורבו עם צמד ספירלות. תיבת ההילוכים החדשה, בעלת שישה הילוכים, מצוידת במנגנון בקרת מומנט מתקדם, המחשב את המומנט של המנוע וממקסם אותו בכדי לספק תגובה מהירה להאצה תוך חיסכון בדלק.
עיצוב חיצוני- צורתו האגרסיבית של ה-NX, שעוצב בהשראת דגם הקונספט LF-NX, נועדה לאפשר לצופים בו להבין במבט אחד מהיר את הפונקציונליות והביצועים הטמונים בו. הקווים המתרחבים בחזית הרכב וחלקו האחורי מתמזגים לגוף דמוי יהלום המתחיל בגריל הרחב. קשתות הגלגלים המתרחבות בקווים עזים מאוכלסות בגלגלי 18 אינץ'. פנסי LEDראשיים חדשניים מלפנים ופנסי LEDלנסיעה ביום, מביעים בנחישות את שפת העיצוב הבולטת של לקסוס. הפרופיל הצדי מודגש בקימור גג העולה לקראת חלקו האחורי על מנת להעניק שפע של מרחב ליושבי המושב האחורי ויצירת צללית מהודקת. מראה חיצונית מפוסלת ומנגנון ראשון מסוגו בעולם לידית הדלת – עם גומחה חבויה למפתח ותאורה משולבת – מוסיפים למראה היוקרתי.
עיצוב פנים- הרעיון הבסיסי בעיצוב החלל הפנימי של ה-NXהיה לשלב את יופיו של רכב ספורטיבי בחומרים ומרקמים המעניקים תחושה איכותית ופונקציונלית. כריות ברכיים משני הצדדים של המסגרת המרכזית מספקות תמיכה לנהג ולנוסע שלצדו. ממשק ה- LDA (Lexus Display Audio) הנשלט באמצעות גלגלת מגיע כסטנדרט. ה-NXמציע שפע של מרחב מעל הראש ומרחק מצוין מקדמת הרכב לחלקו האחורי. הוא גם מתהדר באורך העמסת המטען הגדול ביותר בסגמנט.
בטיחות- פרט למערכות הבטיחות המתקדמות של לקסוס ול- 8 כריות אוויר, חבילת ה- Premiumשל ה- NXכוללת שתי מערכות אקטיביות חשובות: מערכת המנתרת באמצעות רדאר את קידמת הרכב ובעת זיהוי סכנה מותחת את חגורות הבטיחות, מגבירה את עוצמת הבלמים, מתריעה בפני הנהג על הסכנה ובעת הצורך בולמת את הרכב באופן אוטומט. בקרת שיוט אקטיבית , היודעת לשמור על מרחק קבוע מהרכב שמלפנים. המערכת מאיטה ומאיצה את הרכב בהתאם למהירות שקבע הנהג ובהתאם לתנועה שמלפנים.
דגם ה- NXנבחן לאחרונה ע"י ארגון ה- EURO-NCAPוקיבל את הציון המקסימלי של 5 כוכבים.
רמות גימור ומחירים- גרסת הכניסה Luxuryכוללת בין היתר: מסך "7 צבעוני לשליטה במערכות הרכב, מסך נוסף "4.2 במרכז לוח השעונים, מושבים ספורטיביים בגימור Tahara (דמוי עור), Keyless – מנגנון כניסה, נעילה והתנעה ללא מפתח, פנסי LEDראשיים, חימום למושבים הקדמיים, מצלמת רוורס מקורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, בלם חניה אלקטרוני אוטומטי, חישוקי אלומיניום "18 וחלון גג פנורמי.
חבילת ה-Premiumמציעה בנוסף: מערכת הנעה כפולה, מושבים בריפוד עור, מושבים קדמיים חשמליים (8 מצבים), תא מטען חשמלי, מערכת בטיחות PCSובקרת שיוט אקטיבית (ACC).
רמת גימור
NX 200t
NX 300h
Luxury
296,000 ₪
306,000 ₪
Premium
326,000 ₪
336,000 ₪
ספי בר, מנכ"ל לקסוס ישראל, אומר: "עוד בטרם השקת ה- NXבישראל, נרשמו למעלה מ- 100 הזמנות, אשר יסופקו בשבועות הקרובים. הפתיחה החזקה לדגמי 2015 מהווה המשך למומנטום החיובי של המותג בישראל אשר אפשר לנו לסכם את 2014 עם שיא מסירות שנתי של כ- 1,000 רכבים, צמיחה של 75% בהשוואה ל- 2013".
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg