היברידית למנהלים מלקסוס
לקסוס ישראל מתחילה בשיווק ה- GS 300hמחיר: החל מ- 339,000 ₪.
19/1/2014
לקסוס ישראל מתחילה בשיווק ה- GS 300h, הגרסה החסכונית ביותר במשפחת ה- GS.
ה- GS 300hמחליפה את ה- GS 250כגרסת הכניסה במשפחת דגמי הסלון של המותג, עם מחיר התחלתי של 339,000 ₪, הנמוך ב- 40,000 ₪ מגרסת הכניסה הקודמת (עם אבזור מקביל).
ה-GS 300hהחדשה בעלת הנעה אחורית, מצוידת בדור השני של מערכת Lexus Hybrid Drive. המערכת משלבת בין מנוע חשמלי רב-עצמה בהספק של 143 כ"ס, לבין מנוע בנזין הפועל במחזור אטקינסון בעל 4 צילינדרים בנפח של 2.5 ליטר, 16 שסתומים וגל זיזים עילי כפול (DOHC). המנוע כולל את הדור הבא בטכנולוגיית הזרקת דלק, D-4S, Dual VVT-iומערכת סחרור גזי פליטה (EGR) בעלת יעילות גבוהה. מנוע הבנזין מפתח 181 כ"ס ב-6,000 סל"ד, ומומנט מרבי של 22.5 קג"מ ב- 5,400 – 4,200 סל"ד. ההספק הכולל של המערכת ההיברידית הינו 223 כ"ס. ה- GS300hמצוידת בתיבת הילוכים רציפה בעלת בקרה אלקטרונית (E-CVT). פליטת מזהמים של 110 גר'/ק"מ וצריכת דלק משולבת של 20.8 ק"מ/ל' בלבד, מציבים את ה- GS 300hבקבוצת ציון ירוק 2 בלבד.
דינמיקת נהיגה– קשיחות המרכב, שעברה כבר אופטימיזציה בדגמי הדור החדש של ה-GS, מבטיחה תגובה מדויקת לפקודות ההיגוי. מתלים מסוג עצמות עצה כפולות מלפנים ומתלה רב חיבורי מאחור מציעים אחיזת כביש משופרת, תחושת היגוי אופטימאלית והתמקדות מיוחדת ביציבות של החלק האחורי, כדי לשפר עוד יותר את נוחות הנסיעה. ה- GS 300hמצוידת בבורר מצבי נהיגה הכולל 4 מצבים: ECO, EV MODE, NORMALו- SPORT S, עם אפשרות החלפת הילוכים ידנית באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה.
עיצוב חיצוני – ה-GS 300hהחדשה חולקת את העיצוב החיצוני הנועז והדינמי של שאר דגמי ה- GS, כולל הגריל הקדמי בצורת "שעון חול" שהפך לסימן היכר של המותג. ה- GSמהווה פיתוח נוסף של תפיסת העיצוב הייחודית L-finesseשל לקסוס, ומעניקה נוכחות כביש חזקה המתאימה למכונית סדאן ספורטיבית מבית לקסוס.
עיצוב פנים- תא הנוסעים כולל סביבה ממוקדת-נהג ומושלמת מבחינה ארגונומית. טווח כוונון גדול יותר של מושב הנהג, יחד עם מיקום אופטימאלי של מתגי הבקרה וטכנולוגיות ממשק אדם-מכונה מתקדמות, נועדו לאפשר לנהג לשמור על ערנות ועל נוחות גם בנסיעות ממושכות. כמו שאר הדגמים בסדרת GS, גם ה-GS 300hהחדשה מציעה שפע של מקום לכל הנוסעים, בדגש מיוחד על מרחב לראש ולרגליים. המושבים של ה-GS 300hמציעים נוחות יוצאת מן הכלל ומאפייני אחיזה מעולים. לרמות הנוחות יוצאות הדופן של תא הנוסעים מצטרפים חומרים משובחים וגימור מעולה המעניקים מראה יוקרתי, ברמה גבוהה של ייצור והרכבה.
מערכות בטיחות– ה-GS 300hמצוידת במצלמת עזר לחניה, חיישני חניה עם חיווי על גבי המסך המרכזי, מערכת TPWSהמנתרת כל העת את לחץ האוויר בצמיגים ומתריעה על ירידה בלחץ האוויר, מערכת בקרת בטיחות מתקדמת VDIMו- 10 כריות אוויר.
ה- GS 300hתוצע בישראל ב- 2 רמות אבזור:
רמת האבזור Luxuryכוללת: מושבי עור חשמליים עם זיכרונות, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור הכוללת שליטה על טמפרטורת המושבים הקדמיים, פנסי Bi-Xenonכולל תאורת יום LED, מסך גדול "8 הנשלט ע"י מערכת Remote Touchשל לקסוס, מערכת מולטימדיה הכוללת 12 רמקולים, חיבורי USBו- AUXוקישורית Bluetooth, חלון גג חשמלי, מצלמת עזר לחנייה, בלם חנייה אלקטרוני אוטומטי, בורר מצבי נהיגה, העברת הילוכים באמצעות מנופים מאחורי ההגה, בקרת שיוט, הגה עם כוונון חשמלי, מראה מרכזית ומראות צד מתכהות, מראות צד חשמליות מתקפלות אוטומטית, פתיחה, נעילה והנעה של הרכב ללא מפתח, חיישני תאורה וגשם, מצב HOLDלהחזקת הבלם בעת נהיגה בעיר וחיישני חניה אחוריים. מחיר: 339,000 ₪.
רמת האבזור Luxuryכוללת: מושבי עור חשמליים עם זיכרונות, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור הכוללת שליטה על טמפרטורת המושבים הקדמיים, פנסי Bi-Xenonכולל תאורת יום LED, מסך גדול "8 הנשלט ע"י מערכת Remote Touchשל לקסוס, מערכת מולטימדיה הכוללת 12 רמקולים, חיבורי USBו- AUXוקישורית Bluetooth, חלון גג חשמלי, מצלמת עזר לחנייה, בלם חנייה אלקטרוני אוטומטי, בורר מצבי נהיגה, העברת הילוכים באמצעות מנופים מאחורי ההגה, בקרת שיוט, הגה עם כוונון חשמלי, מראה מרכזית ומראות צד מתכהות, מראות צד חשמליות מתקפלות אוטומטית, פתיחה, נעילה והנעה של הרכב ללא מפתח, חיישני תאורה וגשם, מצב HOLDלהחזקת הבלם בעת נהיגה בעיר וחיישני חניה אחוריים. מחיר: 339,000 ₪.
רמת הגימור Premiumתציע בנוסף: דיפוני עץ, הגה עץ, וילון אחורי חשמלי אוטומטי, חיישני חניה אחוריים וקדמיים מקוריים, מערכת Pre-Crash Safetyומערכת Active Cruise Control. מחיר: 364,000 ₪.